A köztudatba
mostanában megint berobbant az Adidas. Vajon ez a márka jobb mint a Nike? Vagy
csak jobb a reklám kampánya?
Nézzük meg a
történetét! Egy német testvérpár alapította a ’20-as években. Az alap koncepció
az volt, hogy minden sportágnak különböző cipője legyen, ezáltal megkönnyítsék
a sportolók életét. Már beindult az üzlet, amikor a Dassler fivér összeveszett,
így Adolf Dassler kilépett és új üzletet hozott létre, az Adidas-t, míg
testvére, Rudolf a Pumát alapította meg.
Riválisait nem
becsüli alá. Fő riválisa napjainkban a Nike.
2015-ben az Adidas
kitalálta, hogy az akciókkal és az új termékekkel és új helyeken meghódítják a
piacot. Ez sikerült is, hiszen majdnem minden ember Adidas Superstart vagy Stan
Smith illetve Yeezy cipőt hord, de a Nike még mindig tartja a vezető pozíciót.
A fiatalok körében is
elég megosztó ez a két márka mégis nem lehet megállapítani, hogy melyik a
„nagyobb márka”. Valakik a Niket,
valakik az Adidast szeretik jobban és vannak olyanok akiknek teljesen mindegy,
hogy mit hordanak vagy a divatnak megfelelően régebben Nikeban jártak, most meg
Adidast hordanak.
Érdekes lenne, hogy
mondjuk 5 év múlva mi lesz a helyzetük ezeknek a cégeknek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése